Odstąpienie od umowy

Jak reklamować wadliwy produkt?

Pierwszym krokiem powinno być wysłanie do nas wiadomości. My w odpowiedzi prześlemy formularz do wypełnienia.

Towar należy starannie zapakować, musi być w należytym stanie higienicznym. Do przesyłki należy dodać dowód zakupu (może być czytelna kserokopia) oraz wydrukowany formularz reklamacyjny.

Reklamacje i zwroty należy odsyłać na adres:

Sklep EM-Nail 
ul. Zblewska 39
83-200 Starogard Gdański z dopiskiem REKLAMACJA

Pamiętaj, że reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko. Dlatego wybierz sprawdzony sposób na dostarczenie przesyłki np. firmę kurierską lub wyślij przesyłkę z potwierdzeniem nadania. W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu. Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych na nasz koszt lub za pobraniem. Informacja dotycząca o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie państwu przekazana w terminie do 14 dni od momentu w którym przesyłka trafi do naszego sklepu. Wszystkie informacje o realizacji reklamacji na bieżąco przekazywane są do klienta.

This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
pixel