In Einkaufsliste speichern
Eine neue Einkaufsliste erstellen

Odstąpienie od umowy

Jak reklamować wadliwy produkt?

Pierwszym krokiem powinno być wysłanie do nas wiadomości. My w odpowiedzi prześlemy formularz do wypełnienia.

Towar należy starannie zapakować, musi być w należytym stanie higienicznym. Do przesyłki należy dodać dowód zakupu (może być czytelna kserokopia) oraz wydrukowany formularz reklamacyjny.

Reklamacje i zwroty należy odsyłać na adres:

Sklep EM-Nail 
ul. Zblewska 39
83-200 Starogard Gdański z dopiskiem REKLAMACJA

Pamiętaj, że reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko. Dlatego wybierz sprawdzony sposób na dostarczenie przesyłki np. firmę kurierską lub wyślij przesyłkę z potwierdzeniem nadania. W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu. Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych na nasz koszt lub za pobraniem. Informacja dotycząca o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie państwu przekazana w terminie do 14 dni od momentu w którym przesyłka trafi do naszego sklepu. Wszystkie informacje o realizacji reklamacji na bieżąco przekazywane są do klienta.

pixel